iklan

Majlis cukur jambul

Hari sabtu yang lepas (19.3.2011) berlangsungnya majlis aqiqah, cukur jambul dan berendoi anak-anak saudara aku. Alah... si Shafikah dengan Maisarah ler. Pagi-pagi lagi aku dah keluar dari Putrajaya ke Jln Ipoh. Yelah nak tolong-tolong apa yang patut. (Aku cuma tolong tengok jelah). Apa punya sengal lah aku ni sampai lupa nak amik gambar waktu gotong royong memasak dan segala jenis lauk yang ada. Tapi yang tak bestnya hujan lah pulak. Menu utamanya of courselah daging. Gulai kawah. Daging goreng kunyit, sup tulang, masak lemak ikan masin campur nenas, sayur taugeh campur tauhu, sambal tempe ikan bilis, ikan kering goreng, ulam-ulaman and buah-buahan. Kat bawah ni gambar-gambar-gambar bebudak tu.

majlis cukur jambul




majlis berendoi

1 ulasan:

  1. SIS, XUPDATE KE? SY DH BACE DH ENTRY NI....

    BalasPadam