iklan

Rabu (30.9.2009)

Hari ni (30.9.2009) adalah hari yang sangat menakutkan. Pagi-pagi lagi perutku dah memulas-mulas. Berapa jam aku dalam toilet rasa macam nak pengsan. Adoi... sakitnya tak terkata. Sudahnya aku masuk keje lambat. Tipon abang suruh balik. Aku dah tak tahan sakit. Ingatkan nak pi klinik jer. Tapi bila mengenangkan banyak keje kat opis tu pergi jugaklah akhirnya. Sapu minyak angin sebanyak2nya bagai nak terbakar perut aku. Sebelum pi opis sempat gak aku bawa kuih raya sikit. Bagi kengkawan rapat aku makan. Lin pun sempat gak promote barang-barang make up dia kat kita orang. Hm... Pandai sungguh dia menghabiskan duit kami.


Inilah antara serpihan kuih raya yang aku bawa yang telah dilantak oleh kawan-kawanku

Beli make-up kat Lin. Saja nak test power...

Antara Lipstic, lip gloss, dan eye shadow yang aku beli kat lin


Ala.... Besok nak kena pi dialisis pulak. Boringnya. Bila agakanya aku boleh hidup cam orang lain gak. Bila terpikirkan jarum nak dicucuk kat tangan aku ni ... Ahhhh!!!!!! malas dah rasa nak buat dialisis. Sakit dan boring giler tahap cipan. Korang tak dak ke yang nak bagi aku buah pinggang. Besar pahala korang dapat kalau dermakan buah pinggang kat aku tau. Tak kesian ker kat aku ni. Aku insan yang lemah.... Hanya mampu berserah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan