iklan

Jalan-Jalan Cari Makan

Semalam aku Ijot ngan Q pergi berbuka posa kat Rasamas Alamanda. Sharp 4.30 we all terus punch card dan naik bas pi Alamanda. Nak booking meja takut penuh. Aku ngan Q order menu yang sama, nasi ngan ayam black pepper. Ijot lak order nasi ngan ayam percik. Pas order tu kita orang pun pi jalan-jalan cuci mata kat Parkson sementara nak tunggu waktu berbuka. Sempat gaklah si Q tu beli purse kat Carlo Rino. Agak-agak kol 7.00 malam baru kita orang pi Rasamas balik. Yang paling tak syoknya ada ke patut aku dapat ayam yang paling kecik. Dah lah perut tengah lapar. Ayam lak kecik. Adus!!!! Nasib baik aku ada side order. Mushroom soup ngan garlic bread. Hua...hua...hua.....


Inilah makanan aku. Cuba korang bezakan ayam aku ngan ayam ijot & Q. Tak ci kan!!!!



Q punya makanan. Berapa kali ganda ngan ayam aku.



Ini lak nasi ijot. Tengok ayam dia.... besar dan menyelerakan



Nasib baik aku order mushroom soup dan garlic bread. Licin aku makan



nyam...nyam... GARLIC BREAD



Si Q tengah sibuk memilih purse. Yang berdiri tu bukan orang lain pun. Member satu opis ngan kami gak. Saja nak menambahkan sale dia. Hu...hu..hu...



Akhirnya inilah purse pilihan hati si Q . Regenya RM169.00.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan