iklan

Lama sungguh rasanya tak update blog. Mana idoknyer, mula-mula kursus, lepas kursus exam lepas exam kursus balik. Pagi ni sampai opis terus layan komputer nak update blog. Tapi tak tau plak jari ni nak cerita apa. Kepala otak aku ni dah jem. Macam trafik jem kat KL tu. He.. he.. he..... Cerita pasal kursus, ni aku nak cerita pasal kursus yang aku pergi baru-baru ni. Kursus tu dekat Sungai Petani. Nama kursus tu Kursus Personaliti Unggul. Kalau korang dengar nama kursus tu mesti korang ingat kursus tu pasal kecantikan. Betul tak. Sebenarnya kursus tu pasal kecantikan dalaman. Pasal budi pekerti, hati, keimanan. Lebih kurang cam tulah. Paling best lagi sebab kita belajar berfikir, cara mengatasi masalah dan macam-macam lagilah. Bukannya pasal belajar makeup atau dressing. Tapi memang bestlah kursus hari tu. Kalau ada peluang atau kursus tu ada kat KL aku nak minta lagi. Rasa macam tak puas jer. Walau pun masa kursus tu agak panjang tapi sempat lagi kami ke Tanjung Dawai membeli belah apa yang patut kat sana. Sempat gaklah aku beli ikan kering dan keropok-keropok untuk family aku kat KL. Perjalanan balik dari Kedah ke KL, kami singgah di Pulau Pinang plak. Cari jeruk. Maklumlah kat sanakan jeruk buah-buahan murah bangat sih... Sampai kat Putrajaya dalam pukul 8pm. Aduh... letih giler. Walau bagaimanapun memang terbaiklah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan