iklan

Pengantin Baru

Kali ni aku nak tunjuk gambar kawin si Mia @ Kechik baru-baru ni. Hari tu kan aku tak sempat nak muat turun gambar sebab terlupa nak bawa kamera. So hari ni barulah sempat nak masukkan. Suka aku tengok gambar dia. Pandailah mak andam tu solek. Memang patutlah cantik. Kalau tak cantik tak adalah orang nak tempah @ buking dia jadi mak andam. hehehe~. Tapi bila tengok gambar aku plak, adoi.... sakitnya hati. Macam hampeh. Maklumlah dengan cuaca yang panas membara dan tak pakai makeup muka punyalah sememeh. Berminyak sampai boleh buat goreng ikan dan ayam. Oklah banyak pulak aku membebel. Korang tengok ajerlah gambar ni ek.



Gambar masa pernikahan diorang.

Dalam perjalanan. Sempat lagi bergambar walaupun sesat barat mencari jalan pergi ke rumah pengantin.

Sampai jer kat rumah pengantin terus pergi bergambar. Takut kalau tunggu lelama tak sempat lak nak bergambar ngan pengantin.

Masing-masing cuba kontrol ayu dan jelita walaupun......

Mia @ Kechik bergambar ngan shila

Dari kiri : Shila, Pengantin dan aku (Cewahhh...)

Upacara persandingan pun bermula

Senyum sokmo

Di sebelah pihak lelaki

Tiada ulasan:

Catat Ulasan