iklan

puasa

Malas betul nak update blog. Bukan apa, internet ni asik problem jer. Oklah hari ni aku nak cerita pasal puasa. Pejam celik pejam celik dah 29 hari kita dan aku berpuasa. Korang ada ke 29 hari? Citer sket. Kat Ofis aku ni pun dah ramai yang cuti. Besok jangan citer lah. lagilah tak ada orang. Yang tinggal berapa kerat jer. Boring sangat hari ni sebab ofis dah tak meriah. Aku lepas raya baru cuti. Duit raya pun aku tak tukar langsung sebab azam aku pada tahun ni tak nak membazir walaupun beli kuih raya sampai RM600.00+++. Amik kau. Harga baju raya aku pun tak sampai RM100 aku beli. Punyalah kedekut... Tapi bila tang kuih raya tak hengat. Padahal bukannya aku makan sangat pun biskut raya tu. Besok aku kerja sampai kol 11am jer kot. Sobab er nak pergi dialisis tengahari tu. Pas tu aku mungkin balik rumah mama. Patutnya tahun ni aku beraya kat Johor tapi merajuk punya pasal biarlah aku raya sorang-sorang tanpa suami tahun ni. Ada aku kisah....
Besok aku masukkan gambar koi-koi raya yang aku beli tau. Tungguuuuuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan